Zasněžené Jeseníky a spousta jídla

Co je nejlepší udělat těsně před začátkem nového semestru? Utéct někam mimo realitu. Před tím zimním jsme s E. a M. odjely do Adršpachu a tentokrát před letním zase o kousek blíže, do více-méně domáckého prostředí, do Jeseníků. Konkrétně tedy do hrozně milého hotelu v Ostružné (Měli tam ňuňavé psíčky a taky akvárko s rybičkami, co víc člověk potřebuje ke štěstí? :D), na prodloužený víkend. Ve výsledku to dopadlo tak, že jsme vlastně celou dobu zejména jen jedly a spaly - nejspíše tohle bylo přesně to, co jsme potřebovaly ze všeho nejvíce. Ale v sobotu jsme se také vypravily na Šerák, takže s naší aktivitou to nebylo zas tak marné. Nemyslela jsem si, že letos ještě uvidím tolik sněhu a takovou krásnou pohádkovou zimu, ale na horách je to prostě jiný svět. Nekonečné závěje, stromy obalené sněhem, křupající prašan pod nohama a všudepřítomní běžkaři a lyžaři nás nenechali na omylu, že by to snad zima už letos vzdávala. Zejména počasí na Keprníku byla vážně chuťovka - bílá tma, sníh všude kolem, silný vítr a padající vločky a strach, že nestihneme poslední lanovku zpátky dolů (dobře, hlavně já jsem měla strach, už jsem se zase těšila do postele a na večeři :D). Stejně jako borůvkové knedlíky nezklamaly a lyžaři divně nás pozorující, byly jsme asi jediné, které jely nahoru lanovkou hezky v botech bez lyžařského vybavení. NO A CO, turisté za všech okolností! :D

Mohlo by se zdát, že teď už budu na dlouho najedená a vyspaná, ale... Haha, to spíše ne. A hned bych zase někam jela! Protože návrat do Olomouce tentokrát opravdu bolel. Žádný sníh, bakalářka na krku, návrat zpět do reality. ACH JO!








To je tak, když si před večeří zajdete na palačinky a nejste schopné se pohnout. :D E. a M. zoufající nad posledním kouskem tvarohového štrůdlu a vodou, kterou nebylo možné dopít.











Lucie klasicky hovado, borůvkové knedlíky na Šeráku! A fakt jsem to skoro všechno snědla. :D











Jsem nejvíc ráda, že něco takového můžu zažívat. Říkejte si co chcete, zima je prostě nádherná! ♥ (A také mám ty nejlepší přátele, ňuňu.) 

Žádné komentáře:

Okomentovat