Foceno na černobílý film

Před pár týdny, možná měsíci, jsem vytáhla ze skříně starý foťák na film, konkrétně Minoltu AF35EX. Mám s ním spojených hodně vzpomínek - focení na dovolených, moje pokusy o zaznamenávání "modelů", které jsem "ušila" na panenky (hodně temné období :D) a také výlety, narozeninové oslavy a spoustu úsměvů. Chtěla jsem vyzkoušet jestli ještě funguje - a navíc jsem si chtěla také znovu zkusit fotit na film, bez možnosti mazání nepovedených závěrů nebo vůbec kontrolování, jestli se fotka povedla. Díky kamarádovi Tondovi se ke mně dostal černobílý film, pomohl mi jej do foťáku vložit a dokonce jsme jej pak potmě a poslepu v koupelně vyvolávali. Připadala jsem si s těmi všemi chemikáliemi jako laboratorní pracovník, spíše jako bych tvořila bombu než vyvolávala film. Ale byla to legrace, rozhodně to stálo za to. A vzhledem k tomu, že můžete číst tento článek, tak je pochopitelné, že foťáček funguje a dokonce se nám i negativ podařilo hezky vyvolat - a že jsem opravdu měla strach! Všechny fotky samozřejmě nejsou povedené a v největší kvalitě, některé jsou nezaostřené, tmavé, divné a tak - to je tím, jak jsem všemožně zkoušela, co foťák umí, pro příště už třeba vím, že blesku se raději vyhýbat a ostřící vzdálenost je aspoň tak metr. :D Ale je jich hodně, které jsem si zamilovala (co si budeme povídat, jsou to téměř všechny), takže se v nejbližší době stavím s negativem ve fotolabu a nechám si fotky vytisknout. Na památku, do alba. ♥ A také si chci koupit barevný film, zase vyzkoušet něco nového. U toho už je prý domácí vyvolávání komplikované, takže přijdu o to koupelnové kouzlení, ale to asi nevadí, hlavně, že zase budu čarovat.

Tady se s vámi chci podělit o část fotek, které se mi líbí, takový univerzální výběr toho, co si chci uchovat na blogu. ♥ Legrácka byla totiž ta, že Toník má doma udělátko z krabice a externího blesku a zrcadlovky, díky kterému se negativ může digitalizovat. A díky Photoshopu pak udělat koukatelné fotky - ale stejně se nejvíce těším na to, co s nimi udělají ve fotolabu, spousta dalšího kouzlení!


Tady je hezky vidět ta ostřící vzdálenost, no. :D

Výletování do Nového Jičína.




Tady jsem si ani trošku nebyla jistá, jestli se mi líbí více negativ nebo invertovaná verze, ehm. :D





Výletování do Zlína.

Pokus o selfie, provedení s tímto foťákem je krapátko... komplikovanější. :D

Slečna 1/2 Mgr. právnička. ♥
No, co si budeme povídat, rozhodně mají tyhle fotky kouzlo. A nemůžu se dočkat, co foťák vytvoří s barevným filmem, huu!

Žádné komentáře:

Okomentovat